طرفداری | تیم الهلال در هفته نهم لیگ حرفهای عربستان، امشب در ورزشگاه کینگدام آرنا میزبان الفتح بود و در نهایت با وجود دهنفره شدن، موفق شد با نتیجه ۲-۱ به برتری برسد.
تیم الهلال که یکی از جدیترین تعقیبکنندگان النصر در رقابت صدرنشینی محسوب میشود، بازی امروز مقابل الفتح را شوکهکننده آغاز کرد. مراد باتنا در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی دروازه میزبان را باز کرد تا آبیها خیلی زود تحت فشار قرار بگیرند. با این حال، شاگردان سیمونه اینزاگی خیلی زود کنترل بازی را پس گرفتند و در ادامه نیمه نخست با گل داروین نونیز به بازی برگشتند.
نیمه دوم اما برای الهلال پیچیدهتر شد. در دقیقه ۷۶، ناصر الدوساری با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و آبیهای ریاض ناچار شدند بیش از ربع ساعت دهنفره به بازی ادامه دهند. با وجود این شرایط، الهلال دست از حمله برنداشت و سرانجام در دقیقه ۸۸ با پنالتی روبن نوس به گل دوم رسید تا یک برد سخت و ارزشمند ثبت شود.
با این نتیجه، الهلال به ۲۳ امتیاز رسید و با یک امتیاز کمتر و البته یک بازی بیشتر نسبت به النصر، در رده دوم جدول لیگ عربستان قرار گرفت.



