طرفداری | دراگان اسکوچیچ و تیمش پس از ۲ تساوی متوالی، دوباره روی ریل پیروزی برگشتند.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم تراکتور امشب در نشست خبری بعد از بازی تراکتور - پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار کرد:

امروز به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از هواداران خانمی که در ورزشگاه بودند تشکر می‌کنم و به آن‌ها نمره ۱۰ از ۱۰ می‌دهم، انرژی که به ما دادند فوق العاده بود.

وی افزود:

در چنین زمینی، بازی کردن سخت است. امروز زمین علاوه بر سفتی و سختی، مقداری لیز بود ولی در نهایت، کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم و انتظار بازی بعدی را می‌کشیم.

وی در مورد وضعیت استادیوم یادگار نیز ادامه داد:

فردا صبح استادیوم یادگار را می‌بینم. اگر زمین شرایط خوبی داشته باشد، دلم می‌خواهد استادیوم مملو از ۱۰۰ هزار نفری را ببینم. تا خودم وضعیت این استادیوم را نبینم، حرف کسی را باور نمی‌کنم و اگر زمین خوب باشد به هیچ وجه راضی نمی‌شوم در جای دیگر بازی کنیم.

اسکوچیچ اظهار کرد:

بازی پیکان مقابل پرسپولیس را دیدم، تیم قوی‌ است اما امروز بزرگترین حریف ما، توپ و زمین بود نه خود حریف. در چنین زمینی، دفاع خیلی سخت است و پیکان نشان داد که تیم ساده‌ای اصلا نیست.

وی تاکید کرد:

بنیان دیزل، زمین تمرین ما است و بازی در این زمین، بسیار خسته کننده و سخت است و احتمال مصدومیت بازیکنان را به خاطر تمرین و بازی روی آن بسیار بالا می‌برد.

خلاصه بازی تراکتور ۲-۱ پیکان (لیگ برتر ایران - 05-1404)