طرفداری | بهترین گلزن ۲ فصل اخیر باشگاه تراکتور میتوانست یکی از علتهای اصلی حذف این تیم از جام حذفی باشد اما ورق برگشت تا بههمراه تیتیها به مرحله بعدی صعود کند.
امیرحسین حسین زاده، مهاجم تراکتور در پایان دیدار امروز مقابل پرسپولیس در جام حذفی فوتبال کشور که با برتری تیتیها به پایان رسید، گفت:
خدا را شکر بازی را بردیم. کمترین حق ما برد دو یا سه صفر بود. مطمئنم که اتفاقی که برای بیرانوند افتاد خطا بود ولی هیچوقت چیزی را برای ما چک نمیکنند که این هم اشکالی ندارد و فدای سرمان.
وی درخصوص خرابکردن پنالتی اولش افزود:
به مردم تبریز بابت خرابکردن پنالتی یک عذرخواهی بدهکارم ولی خدا را شکر که بردیم. من دروازهبان را فریب دادم ولی بدشانسی آوردم.
بازیکن تراکتور درباره قطع بودن VAR در بیست دقیقه ابتدایی بازی گفت:
مقصر این چیزها ما نیستیم. شنیدم بچهها میگفتند داور VAR اعلام کرده اگر شما میگویید خطا نیست چک نمیکنیم.
حسین زاده ادامه داد:
اگر میباختیم یکی از مقصریم بودم و خودم را نمیبخشیدم. دست تک تک بازیکنان را میبوسم که جنگیدند. خدا همیشه ما را دوست دارد. اینکه هواداران در این سرما همراه ما بودند خیلی ارزشمند بود.
وی درباره کیفیت چمن ورزشگاه گفت:
چمن خوب بود ولی مقداری نرم بود امیدوارم کمی بهتر شود.
خلاصه بازی تراکتور 1 (8)-(7) 1 پرسپولیس (جام حذفی ایران - 05-1404)



