طرفداری | ایگور سرگیف روز گذشته با پرسپولیس قرارداد امضا کرد. سرخ‌ها برای برطرف کردن مشکلات خط حمله خود به این مهاجم ازبک امید زیادی دارند.

ایگور سرگیف، مهاجم ۳۳ ساله و ازبک که روز گذشته رسماً به پرسپولیس پیوست، در مراسم امضای قرارداد با سرخ‌ها درباره انتقال به این تیم گفت:

درباره آمدن به پرسپولیس با اورونوف صحبت کردم و او گفت این باشگاه چه هواداران جذابی دارد. خوشحالم اینجا هستم و مطمئنم باهم دستاوردهای زیادی خواهیم داشت.

او در ادامه گفت:

اطلاعات زیادی درباره تیم‌های ایرانی داشتم و بارها مقابل آن‌ها بازی کردم و دوستان زیادی در لیگ ایران دارم.

سرگیف درباره گلزنی برای پرسپولیس گفت:

بیشترین سوالی که از من شده، تعداد گل است. مهم این است که تیم چه نتیجه‌ای بگیرد. بعضی وقت‌ها یک گل می‌زنید و تیم برنده می‌شود. حتما بهترین عملکرد را خواهم داشت.