طرفداری | یکی از انتقال‌های مهم پنجره زمستانی لیگ برتر در آستانه انجام‌شدن است.

سرانجام و پس از کش‌وقوس فراوان، رامین رضاییان موفق شد که رضایت‌نامه خود برای جدایی از استقلال را بگیرد و همچنین با حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد به توافق برسد. او که پیش از آن قراردادش را با آبی‌ها تمدید کرده بود، به صورت قرضی و تا پایان فصل راهی فولاد خواهد شد.