طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال بانوان ایران که برای حضور در مسابقات جام ملتهای آسیا به استرالیا رفته بودند، امروز (چهارشنبه) از مرز بازرگان وارد ایران شدند و مورد استقبال مردم، مهدی تاج، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و معاون امور بانوان وزارت ورزش قرار گرفتند.
قرار است طی مراسمی استقبالی رسمی از بانوان وطن انجام شود. این استقبال در زنجان و قزوین نیز صورت میگیرد و در نهایت پنجشنبه تهرانیها از کاروان بانوان استقبال خواهند کرد. همچنین طبق اعلام رئیس فدراسیون؛ مراسم تجلیل از این تیم در یکی از میادین اصلی تهران برگزار خواهد شد.
تسنیم نوشت: بازیکنان تیم ملی بانوان از همان بدو ورود با فشار دولت و پلیس استرالیا و همینطور معاندان برای پناهندگی مواجه شدند اما به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند و به ایران بازگشتند. در این میان چند نفر نیز اعلام پناهندگی کردند اما بعد از مدتی کوتاه پشیمان شدند.


