واقعا این شرایط اذیتم می کنه هیچوقت فکر نمی کردم به نقطه ای برسم که بیام اینجا و شروع کنم به صحبت کردن. روزها خیلی سخت تر می گذره و فرسایشی شده از طرفی می دونم خیلیا مثل من هستن ولی باز هم همیشه حس می کنم تنها کسی که درگیر همچین چیزایی میشه منم.
خسته شدم
۱٬۱۹۷ بازدیدجمعه ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۴۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.


