واقعا این شرایط اذیتم می کنه هیچوقت فکر نمی کردم به نقطه ای برسم که بیام اینجا و شروع کنم به صحبت کردن. روزها خیلی سخت تر می گذره و فرسایشی شده از طرفی می دونم خیلیا مثل من هستن ولی باز هم همیشه حس می کنم تنها کسی که درگیر همچین چیزایی میشه منم.