طرفداری | یاسر آسانی فصل گذشته بهترین بازیکن استقلال تهران بود. وینگر آلبانیایی دلیل عمده صدرنشینی استقلال در لیگ و حتی حضور در مراحل بالای جام حذفی نیز بود.

حال و علی‌رغم کاهش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ برتر، به‌نظر آسانی اولین بازیکن خارجی استقلال است که آبی‌ها سعی بر حفظش دارند. باتوجه به شرایط کشور اما حفظ این ستاره کار نسبتاً دشواری خواهد بود.

به نقل از فارس، استقلالی‌ها امروز باقیمانده مطالبات فصل قبل یاسر آسانی را که نزدیک به ۱۲۰ هزار دلار است را پرداخت کرده‌اند.

گفتنی است یاسر آسانی که ۱۳ گل با پیراهن استقلال به ثمر رسانده تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارد. یاسر آسانی پیش‌تر با ارسال نوتیس به استقلال خواستار دریافت مطالبات خود از این باشگاه شده بود تا نگرانی‌های زیادی در بین هواداران برای آینده این بازیکن کلیدی ایجاد شود.