ورمیجیل - مایکل کین - ویل کین- زاها - لاورنس - و به زودی پریرا کاش حداقل تورپ و مک نیر رو نفروشه. پاول هم همینطور. کم کم داره تیم رو عوض میکنه و من از این کارش خوشم اومده. امیدوارم بدونه گزینه های مدنظر شو فن خال تو تابستون جذب کنه