خداخافظ طرفداری
۴۳۹ بازدیدسهشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
جو سایت دیگه غیر قابل تحمل شده و بنده به نشانه ی اعتراض سایتو ترک می کنم . بود و نبود من در اینجا هیچ تاثیری رو هیچ کس نداره اما دوس دارم بازتاب داده شه تا نویسنده های رئالی سایت متوجه اشتباه بودن رویشون بشن . خدا نگهدار .


