الان وقتشه دیگه پسر... دیگه نوبت تو شده! شاید یه ذره دیر باشه اما تو همیشه منتظر این بودی و نیمکت نشینی و بازی های کمو تحمل کردی! بذار بگیم قهرمان ما تو بازی با همشهری یه پسر معصوم بود که متظر فرصتش موند و ازش استفاده کرد... الان دیگه وقتشه پسر... قلم رو بدست بگیر و خودت بنویس کی برنده بازی بعده...