
دیگر به تو خوش آمد نمی گوییم !
۴۶۱ بازدیدپنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به گزارش خبرگزاري intermilano.ir: قطعا الان زمان بسیار سختی برای مائورو ایکاردی است، بعد از دعوایی که بین او و کوروا نورد (طرفداران تیفوسی اینتر) بعد از شکست اینتر مقابل ساسولو رخ داد. اکنون زمان بازی مقابل پالرمو در سن سیرو است اما طرفداران دیگر به او خوش امد نمی گویند. توتو اسپورت جملات کوروا نورد را امروز چاپ کرد:
"اگر تو به کوروا نزدیک می شوی ولی در صورتت نشانی از تاسف و اهمیت برای تیم و باخت نداری و پیراهنت را به سمت طرفداران پرت می کنی چونکه تو فکر می کنی همه چیز سر جایش است و درست است در صورتی که تو هیچی حالیت نیست. ما به این تیم از اعماق قلبمان اهمیت می دهیم، ما می خواهیم در چشمانت خیره شویم و بگوییم چه چیزی اشتباه است، اگر ما از تو خوشمان بیاید تو تشویق می شوی و هر نتیجه ای که هم صورت بگیرد بازهم تشویق و حمایت خواهی شد. اما اگر شما به ساسولو به این صورت ببازید تو باید توهین را بپذیری و سپس به این فکر کنی که چقدر شما طرفداران را ناامید کرده اید"


