به گزارش خبرگزاري intermilano.ir: مهاجم اسطوره ای اینتر ساندرو ماتزولا در مورد وضعیت اخیر اینتر صحبت کرد: "نتیجه خوب نیست، من معتقد هستم مانچینی هنوز نتوانسته است به درون سر بازیکنان وارد شود و آنها را متقاعد کند که می توانند پیروز بشوند. بهرحال مربی به زمان نیاز دارد و باید بهش زمان لازم را داد و اینکه بخاطر نتیجه مربی را عوض کردن اشتباه است. من مطمئن هستم که ایکاردی از کاری که کرده پشیمان هست و از اینکه پیراهن خودش را به سمت طرفدارن پرت کرده متاسف هست. او وقتی متوجه شده است که پیراهن به سمت خودش دوباره پرت شده است عکس العمل نشان داده است که اصلا ایده خوبی نبوده است. ولی او بعدا معذرت خواهی کرده است و تاسف خودش را از این مسئله اعلام کرده است. و اکنون او باید بخشیده بشود و همه نگران قابلیت های او باشند که در حال از دست رفتن است." http://forum.intermilano.ir/f17/%D9%85%D8%A7%D8%AA%D8%B2%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D9%81-%D9%87%D8%B3%D8%AA-2469/#post46603