
مقایسه!!!!!!
۴۰۶ بازدیدیکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - 0۷:۱۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
درخشان قبل از اومدن ب پرسپولیس:
فقط من دوای درد پرسپولیسم
بعد از اومدن :
هواداران توقع زیادی نداشته باشن!
فک کنم باید توقعمون فقط بقا در لیگ باشه:(((((


