طرفداری- روبرتو مانچینی سرمربی اینتر در گفتگوی پس از بازی، در خصوص اینکه از وضعیت فعلی تیمش خوشحال است گفت:

"نه، با ایکاردی صحبت کرده ام. دیگر شادی نمی کنیم (می خندد). مطمئناً خوشحال هستیم، بازی در این استادیوم بسیار مشکل بود و همیشه بردن در اینجا کار سختی بود. ما اشتباهات کمی در این دیدار مرتکب شدیم، امّا از عملکرد تیمم راضی ام. ما بعد از گل اول، کمی سردرگم بودیم و واقعاً نمی دانم دلیلش چه چیزی بود. بعد از گل تساوی آتالانتا، به بازی برگشتیم و توانستیم فرم اصلی فوتبالمان را ارائه کنیم."

مانچینی در خصوص گوارین نیز گفت:

"واقعاً اینکه گوارین با پتانسیلی که دارد در چند هفته گذشته، عملکرد خوبی نداشته، مسئله تعجب برانگیز است. او همیشه یک هافبک سطح اول بوده و امیدوارم او اکنون اعتماد به نفس لازم را برای ماندن در این سطح به دست آورده است. عملکرد او شگفت زده ام نکرد، او بازیکن با کیفیتی است."

اینتر اکنون با 32 امتیاز در رده نهم جدول سری آ قرار گرفته است.