خیلیا میگن رونالدو از دوران اوجش داره دور میشه ولی هنو دو هفتس از محرومیتش برگشته هنو زوده تصمیم گیری.....واس من رونالدو مهمه ن گلاش خودش مهمه ن پاس گلاش شخصیتش مهمه انسانیتش مهمه ...خود کریس واسم مهمه هرچقدرم ک افت کنه بازم واسم همون کریس 5 سال پیشه بازم واسم همون کریس رونالدوی مغرور فرگوسنه بازم همون کریس رونالدویی ک پیراهنشو اخر بازی میده ب اون شخصی ک توپو زده بهش بازم همون کریس رونالدویی ک از اوزیل میخواد واسش قران بخونه 5ساله دارم شب و روز باهاش زندگی میکنم سر کار تو مهمونی تو جمع دوستان همه جا حرفشو وسط میکشم ن،این انتقادا واس من هیچ مفهمومی نداره من همونقد دوسش دارم ک 5 سال پیش دوسش داشتم و همیشه تا اخر عمرم دوسش دارم اون روزی ک کفشاشو بیاویزه نمیتونم تحمل کنم میگن وقتی عاشق یکی میشی منطقت هیچ چیزو قبول نمیکنه منم منطقم قبول نمیکنه من کریس رونالدو رو دوس دارم حالا هرچقدرم میخواد افت کنه