طرفداری- به نقل از خبرگزاری فارس محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نخستین جلسه شورای هماهنگی نمایندگان ایران در مجامع بینالمللی گفت:" تلاش شده آئیننامه رسمی در زمینه حضور نمایندگان ما در مجامع بینالمللی نوشته شود که چارچوب مشخصی داشته باشد. تمرکز روی فعالیتها نتیجه در بر خواهد داشت و در مقابل اتفاقاتی که در انتخابات مجامع بینالمللی میافتد ما غیرفعالیتم و باعث تأسف است که برخی کرسیها را از دست دادهایم. باید در جهت حل این مشکل تلاش شود. "
وی افزود:" اگر ما نمایندهای داریم باید آن را حفظ کرده و اگر نداریم جذب کنیم. ما در وزنهبرداری با از دست دادن کرسی شاهد اتفاق نامیمونی بودیم که امیدواریم دیگر تکرار نشود. امیدواریم بخش بینالمللی تلاش کرده تا این فضاها تقویت و سازماندهی شود. لازم است درباره اتفاقاتی که در مجامع بینالمللی میافتد به روز باشیم عضویت در کرسیها با تلاش افراد بوده و کمتر کمک فدراسیون و وزارت را دیده بودیم که لازم است برای افزایش کرسیها از پشتیبانی دولت و ورزش"
در ادامه بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال به عنوان یکی از اعضای شورا با اشاره به اینکه برای حفظ کرسیها بودجه مناسبی باید در نظر گرفته شود، عنوان کرد:" در المپیک 2012 یکی از دوستان میخواست در کشتی در انتخابات شرکت کند ما برایش بلیت گرفتیم اما کسب کرسی با طلا، پارچه و فرش به دست نمیآید. باید دفاع کرد و ارتباط ذهنی گرفت تا یک کرسی کسب شود."
وی افزود: "خواهش من این است بودجه اختصاصی برای نمایندگان در نظر گرفته شود و فعالیتهای آنها هم رصد شود. متأسفانه ما در کشتی، وزنهبرداری، دو میدانی کرسی اثرگذار نداریم."



