طرفداری- هادی نوروزی در مورد دیدار تیمش و برد سه امتیازی برابر لخویا گفت: "بازی امروز در نیمه اول متعادل بود؛ ولی نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و خوشحالیم هواداران را شادمان به خانه فرستادیم." وی در ادامه گفت: " خوشبختانه کارمان را خوب شروع کردیم و قدم اول را محکم برداشتیم." نوروزی در مورد حضور پیشکسوتان پرسپولیس در استادیوم گفت: "خوشحالم بزرگان در این بازی به کمک ما آمدند و حضورشان تاثیر بسزایی در فوتبال ما دارد."

نوروزی: از حضور بزرگان در استادیوم روحیه می گیریم
۴۵۲ بازدیدسهشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
مهاجم پرسپولیس از برد تیمش ابراز رضایت کرد.


