طرفداری- کیکه فلورس پس از شکست 3 بر صفر لخویا برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما ضعیف نبودیم و از طرفی پرسپولیس هم خیلی سرتر از ما نبود و اختلاف سه گل برای این دیدار بیش از اندازه بود؛ هر چند هر دو تیم خوب بازی کردند و البته هوا هم سرد بود اما فکر میکنم این بهانه محکمی برای شکست مقابل پرسپولیس نیست."
مدافع اسپانیایی تیم لخویا گفت: "به هر حال این بازی را واگذار کردیم و از حالا باید به فکر بازیهای آینده باشیم امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم این شکست را جبران کنیم."



