اختصاصی سایت نیمار/ سوارز اذعان می کند که رابطه ی بسیار خوبی با نیمار دارد. به گزارش ال موندو، لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا، درباره ی ارتباط مسی و نیمار و همچنین ارتباط خود با آن دو ، به خبرنگاران گفت:" مسی و نیمار دو بازیکن بزرگ هستند و همکاری خوبی دارند. نیمار بسیار خنده رو است و جک های خنده داری می گوید! من رابطه ی خوبی با مسی و نیمار و حتی ماسکرانو دارم. در تیم بارسلونا، بیش از هر تیم دیگری، رابطه های بازیکنان خوب و بزرگ است و همچین چیزی نشانه ی تواضع و فروتنی در تیم است که این فروتنی من را شگفت زده کرده است.