طرفداری- تیم قلعه نویی، از تعطیلات لیگ استفاده کرده و در سفری کوتاه مدت به شهرستان اراک به مصاف شاگردان مهدی پاشازاده رفت. دیدار دوستانه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال از ساعت 15 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهر اراک و با نتیجه سه بر سه به پایان رسید. این بازی با حواشی عجیبی همراه بود که مهم ترین آن انداختن نارنجک های وحشتناک دست ساز در نیمه اول هنگام به ثمر رسیدن گل آفساید استقلالی ها بود. ضمن اینکه مهدی پاشازاده، سرمربی تیم اراکی در آغاز مسابقه به استقبال کادرفنی آبی پوشان رفت که با برخورد خوب و دیده بوسی گرم استقلالی ها مواجه شد. در این دیدار برای تیم اراکی، نورافکن (گل به خودی) و دو گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و در آنسو، محسن کریمی، سلیمان فلاح و میلاد فخرالدینی گلزنی کردند.


ترکیب دو تیم: حمید لطف الله‌نژاد،محمد صادق احمدی،علی عزیزی، محمد ریز‌واری، عباس یحیی بیگی، احمد عرب‌زاد،محمد آشتیانی، حامد نصیری‌،پویا خاوند‌پور، مهران جعفری و جواد رزاقی

وحید طالب‌لو (70 فرزین گروسیان)، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن، امید ابراهیمی(75 فریدون زندی)، میلاد سلیمان فلاح، محسن کریمی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (46 میلاد سلیمان فلاح) و رضا عنایتی.