طرفداری- سرپرست باشگاه استقلال تهران از بازگشت شبانه این تیم به تهران خبر داد. میرشاد ماجدی در مورد بازگشت استقلالی ها از اراک به خبرنگار طرفداری گفت: "ما امشب شام را میهمان صنایع اراک هستیم و سپس راهی تهران خواهیم شد تا مراحل آماده سازی تیم خود را در تهران از سر بگیریم."

آبی پوشان امشب به تهران بازمی گردند
۴۶۶ بازدیدپنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
ماجدی از بازکشت آبی پوشان از اراک به تهران خبر داد.


