
خاطرات جام جهانی ۲۰۰۶ و شب تلخ وستفالن
۳۸۹ بازدیددوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
امروز بیش از ۸ ساله که از جام جهانی ۲۰۰۶ میگذره و هنوز نمیتونم شب تلخ وستفالن رو فراموش کنم، شبی که آلمان روند شکست ناپذیریش در دورتمند متوقف شد، شاید اگه اشنایدر و پودولسکی کمی دقت میکردن حالا حسرتی نداشتم، برای من اون جام شده بود مسئله مرگ و زندگی، احساس میکردم یکی از ۲۳ بازیکن آلمانم، تیمی که براش ۲۰ سال برنامه ریزی شده بود، کانی که فیکس نبود و بالاخره بالاکی که بار سنگین بازوبند رو به دوش میکشید، بعد از اون بازی نفرین شده نیمه نهایی قلبم ایستاد و دیدن این صحنه بغضمو ترکوند، کاپتانی مغموم که رخ به رخ ملتش ایستاده و با سکوتش میگه که آیا حق این مردم و تیممون قهرمانی نبود؟
"Bundesliga Persian"


