طرفداری- به گزارش بخش بین الملل سایت گل، کروس مصاحبه مفصلی با سایت رسمی‌ فیفا انجام داده است و در مورد نقش خود می‌‌گوید: "ما تمایل داریم که با سه‌ هافبک مرکزی در حال حاضر بازی کنیم و من کمی‌ نقش دفاع تری دارم و از اول فصل اینگونه بازی کرده ام. از این نقش لذت می‌‌برم.

"مشخصا، مربی‌ ما درخواست‌های خاصی‌ از هر نقش دارد اما این دستور‌ها با ذهنیت من از نحوه بازی تطبیق دارد. پس واکنش من هم این است که راضی‌ هستم. در طول سال ها، من دائم به عقب تر می‌‌رفتم و این تغییرات از نظر من مشکلی‌ ندارد. در رئال، تعادل در تیم بسیار مهم است. معمولا ما بازیکنانی با ذهنیت هجومی زیادی در تیم داریم پس فکر حمله برای من در درجه دوم قرار دارد. به جای آن، من روی اینکه چطور در میانه زمین بازی کنم تمرکز می‌‌کنم."

کروس پس از آن به تعریف از باشگاه رئال مادرید می‌‌پردازد و می‌‌گوید بدون شک رئال، یکی‌ از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است: "هر جایی‌ که برویم مردم همواره دوست دارند که رئال مادرید را ببینند. ما در دبی بازی داشتیم و در چنین جایی‌ شما خیلی‌ از خانه دور هستید اما وقتی‌ به آنجا رسیدیم، احساس کردیم که مردم در آنجا حتی از خانه هم بیشتر هوادار و دیوانه تیم هستند. 

"این به تنهایی‌ همه چیز را نمایان می‌‌کند. باشگاه افتخارات بی‌ نظیری برده است و هنوز تیم و بازیکنان با کلاسی‌ دارد. فکر می‌‌کنم که این به تنهایی‌ باشگاه رئال مادرید را بسیار جالب خواهد کرد."