طرفداری-کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد جلسه امروز هیات‌رئیسه سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری در مورد دیدار نیمه‌تمام هفته گذشته تیم‌های شهروند ساری و شهرداری ساوه اظهار داشت:‌ "امروز حرف‌های طرفین را شنیدیم اما با توجه به تصمیماتی که خارج از سیستم گرفته شده، در مورد این بازی تصمیم‌گیری نشد. قرار شد یک گروه بی‌طرف که دانش این کار را دارد، از سوی کمیته فوتسال مشخص شود و به بررسی اسکوربورد سالن ساوه بپردازد چراکه اسکوربورد تا ساعت 14 روز بازی دو تیم (جمعه) برای بازی جوانان مورد استفاده قرار گرفته و کار کرده، اینکه چطور شده که در ساعت 15 و 30 دقیقه دیگر کار نکرده، جای سوال دارد و حتی احتمال دست‌کاری کردن هم وجود دارد که این گروه، باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهد."

وی تاکید کرد: "مطلب دیگر اینکه نماینده فدراسیون در این مسابقه، از وظایف خودش قصور کرده چون او باید مثلا ساعت 10 صبح همه چیز را از جمله تور دروازه، نور سالن و اسکوربورد را چک می‌کرده و به تیم میزبان اعلام می‌کرده، داور در ساعت 14 گفته که اسکوربورد سالم بوده و دلیلی ندارد که وقتی دو ساعت بعد خواستند از آن استفاده کنند،‌ روشن نشود. تصمیم‌گیری در این خصوص خیلی سخت است، ما حاضریم موضوع را به کمیته انضباطی بسپاریم اما آنها هم زیر بار آن نمی‌روند."

منصوری در خصوص اینکه اگر مسجل شود که اسکوربورد سالن دست‌کاری شده، چه تصمیمی در مورد مسابقه گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد:‌" درحال حاضر اصلا این بحث‌ مطرح نیست که مسابقه تجدید می‌شود، نتیجه را به نفع یک تیم اعلام می‌کنیم، یک نیمه برگزار می‌شود یا در یک سالن بی‌طرف یا همان سالن، اکنون بحث مهم و کلیدی این است که ابهامات زیادی در این پرونده وجود دارد. نماینده فدراسیون گفته که دیده میزبان از بازی فیلمبرداری کرده، داور هم حرف او را تایید می‌کند که دو دوربین در سالن دیده که بازی را فیلمبرداری کرده‌اند اما میزبان می‌گوید فیلمی از بازی ندارد،‌ اظهارنظرات در این مورد متفاوت است. ما در هیات رئیسه سازمان لیگ تصویب کرده بودیم که میزبان‌ها در پایان مسابقه، فیلم بازی را در اختیار کمیته فوتسال قرار دهند."

کریم منصوری گفت:" در دو هفته پایانی لیگ، تکلیف بالا و پایین جدول مشخص نیست و این حساسیت، دقت زیادی را از سوی سازمان لیگ می‌طلبد. البته شاید این هفته خیلی چیزها در لیگ مشخص شود و دیگر از اهمیت نتیجه دیدار تیم‌های شهروند و شهرداری هم کاسته شود."

مدیرعامل باشگاه منصوری یادآور شد: "ابهامات این پرونده زیاد است. ما می‌خواهیم حقی از کسی ضایع نشود. هم نجاریان و هم غفاری از دوستان ما هستند که از محدوده رای‌گیری هم خارج شدند، ما نمی‌خواهیم سازمان لیگ نه به سوی شهرداری ساوه و نه شهروند ساری غش داشته باشد. می‌خواهیم تصمیمی عادلانه گرفته شد."