امروز عصر تلخترین خبر دوران عمرم رو شنیدم...بهم خبر دادن مجید پسر عموم همراه زنش و دختر کوچیکش تصادف کردن وخودش مرده و زن وبچشم زیاد حالشون خوب نیست...مجیدی که باهم بدنیا اومدیم باهم بزرگ شدیم وباهم مدرسه رفتیم وباهم عروسی کردیم...رفتی ولی خاطراتت ویادت همیشه در یادمونه...روحت شاد .....