به گزارش بخش بین المللی سایت گل، لوی در صفحه رسمی خود در وبسایت توییتر نوشت:" بیل بازیکنی بود که هیچگاه قصد فروشش را نداشتیم و میخواستیم که آینده باشگاه را با وی بسازیم. وی بازیکنی است که ما در باشگاه به پیشرفتش کمک کردیم و وی به تازگی قراردادی چهار ساله را با باشگاه تمدید کرده بود. پس از علاقه رئال مادرید و اصرار خود بیل، ما دیدیم که بازیکن کاملا به باشگاه متعهد نیست و با اکراه، راضی به فروش وی شدیم. آن هم تنها هنگامی که از داشتن یک ترکیب خوب مطمئن شده بودیم. ما بهترین آرزوها را برای بیل داریم و هر گاه که بخواهد، درهای باشگاه برای بازگشتاش باز است."



