به گزارش بخش بین الملل سایت گل، ایسکو میگوید:" تیم بهتر میشود و هدف ما این است که همه چیز را ببریم. در ابتدا فصل خوب بازی کردیم و باید همین روند را ادامه بدهیم. تازه شروع کرده ایم و جای پیشرفت زیادی است."
وی در مورد آمدن گرث بیل به مادرید هم میگوید:" خوب است که در رختکن، رقابت وجود داشته باشد. ما خیلی سریع با همدیگر آشنا میشویم و میدانیم که این به بازی کردن در زمین کمک میکند."



