به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی عنوان کرد: "امیدوارم این بازی را ببریم یک بر صفر هم پیروز شویم راضی هستیم و فقط برنده شویم، تعداد گل مهم نیست. امیدوارم اول یک بازی زیبا را ببینیم و سپس امتیاز را کسب کنیم."

وی افزود: "هواداران شوق زیادی دارند و در این پنج شش سال دربی‌ها بسیار خوب برگزار شده و آنها در جو مناسبی بازی را تماشا کردند. امیدوارم این مسابقه هم خوب شود."

اکبرپور خاطرنشان کرد:" این بازی هم مثل تمامی دیدارهاست و امیدوارم به نفع ما باشد تلاش می‌کنیم در این مسابقه هم پیروز شویم و بقیه‌اش هم هرچه خدا بخواهد. دو تیم هواداران خاص خود را دارند و انشالله مردم بازی قشنگی ببینند."