در شرایط کنونی طبیعتا کریک احساس میکند که روزهای خوب او با تیم ملی در راه است. مایکل می گوید : "حتی فکر این که جام جهانی آخرین تورنومنت من با تیم ملی هست هم به ذهنم نیامده.شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.این یک فرصت بزرگ و عالی است اما اصلا به عنوان آخرین تورنومنت من نیست.نه.هیچ دلیلی نمیبینم که به همین زودی من به فکر اتمام دادن به فرصت هایم باشم." هاجسون تنها کسی نبود که نتوانست از نمایش عالی او صرف نظر کند،کریک فصل پیش برای اولین بار در تیم منتخب لیگ جزیره قرار گرفت،درحالی که سرالکس هم از نمایش فوق العاده او در بهترین فصل حضورش در یونایتد تمجید زیادی کرد. کریک در این مورد گفت : برای من شخصا،فکر میکنم که فصل پیش نسبت به دو یا سه فصل قبل متفاوت نبود.احساس میکنم فرم من خوب بود، خیلی استوار بود.من نمیخواهم خوشحالی ام از نحوه پیش رفتن فصل قبل را کتمان کنم اما آن به این شکل نبود که من به یک باره از یک سطح به سطح بالاتر پرش کنم. من طبیعتا بهترین فصلم را داشته ام اما قضاوت سخت است. این مردم هستند که قضاوت میکنند.من در کارم تفاوتی ایجاد نکردم.این اتفاقات با مرور زمان برای من رخ داد.گاهی میان خوش شانسی و بدشانسی تفاوت چندانی نیست.فکرمیکنم این جزئیات هستند که همه چیز را تغییر میدهند." کریک اذعان داشت که تجربه اش کمک زیادی به او کرده و میگوید : "گاهی کمی نیاز است که شما به عقب برگردید و از تجربه استفاده کنید.شما باید یک دید ثابت داشته باشید.در طی دوران بازیگری فراز و نشیب های زیادی وجود دارد.فراز های خیلی خوب هستند ، بهترین چیز در دنیا، اما ناگهان چند بازی بد و نتیجه بد ، این بدترین چیز در دنیاست.شما به عنوان یک بازیکن باید حد وسط را داشته باشید در غیر این صورت نمیتوانید موفق شوید."