این ملی پوش آلمانی در این تابستان با جدایی از بایرن مونیخ به سری آ منتقل شد، اما قبل از این، سرمربی مادرید، کارلو آنچلوتی با او تماس گرفته بود.

گومز این هفته در گفتگو با Kicker اعلام کرد: "آنچلوتی به من علاقه داشت و از آنجا که تمام خانواده من هوادار رئال مادرید هستند می توانست فرصت خوبی باشد، اما من از آنچلوتی به خاطر علاقه اش تشکر کردم و به مدیر برنامه هایم گفتم که فقط می خواهم به فلورانس بروم.

برای من همه چیز مشخص بود، می خواستم دوباره همه چیز را به خوبی کنترل کنم؛ نمی خواستم فقط نصف بازی ها را در یک تیم درجه 1 به میدان بروم و عناوین قهرمانی زیادی به دست آورم.

من می خواهم یکشنبه، چهارشنبه و یک شنبه بازی کنم."