به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از 6 ساعت به آغاز دربی 77 مانده است حدود 40 هزار تماشاگر از دو تیم به ورزشگاه آمده اند.

جالب اینجا است که جایگاهای بلیط الکترونیکی خالی است و خریداران این بلیت ها هنوز به ورزشگاه نیامده و خیال آنها از بابت استقرارشان راحت است.

تعدادی از تماشاگران در راه رو ها برای فرار از آفتاب مشغول استراحت هستند هنوز روی سکو ها مستقر نشده اند.