به گزارش ایمنا محمد طاهری که چند سال سابقه حضور در فوتسال اصفهان و تیم فولاد ماهان را در کارنامه دارد و افتخارات زیادی را نیز با این تیم کسب کرده است، دوباره به دیار نصف جهان بازگشته است. طاهری از حدود ۱۱ سال قبل فعالیت حرفه‌ای خود را در تیم فوتسال شهید منصوری آغاز کرد و در طول این ۱۱ سال، حدود ۱۷۰ بازی ملی داشته است و به افتخاراتی نظیر بهترین بازیکن سال آسیا، قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و همچنین حضور در تیم منتخب جهان دست یافته است. با محمد طاهری، ملی پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، در آستانه فصل جدید لیگ برتر گپ و گفتی داشتیم که در ادامه می‌خوانید:  • وضعیت گیتی‌پسند چطور است؟ تمرینات خوبی را پس از پایان جام باشگاه‌های آسیا انجام دادیم و آمادگی لازم را برای شروع لیگ برتر داریم. • فردا هم مقابل تیم زمزم، داربی اصفهان را برگزار خواهید کرد. با چند بازیکن تیم زمزم تمرین کرده‌ام و می‌دانم از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بقیه‌ی بازیکنان این تیم هم کیفیت خوبی داشته‌اند که توانسته‌اند تیمشان را قهرمان لیگ دسته یک کنند. قطعاً بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت، اما می‌خواهیم از همین بازی اول کارمان را با اقتدار آغاز کنیم. • در مورد مسابقات جام باشگاه‌های آسیا صحبت کن. چرا گیتی پسند قهرمان نشد؟ بازی‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و مقابل بهترین تیم‌های آسیا قرار گرفتیم. وقتی گیتی‌پسند به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مقابل تیم‌ها قرار می‌گیرد، آن تیم‌ها با بیشترین توان و انگیزه خود به مصاف ما می‌آمدند و این مورد کار را برای ما سخت می‌کرد. دو بار مقابل تیم تایلندی قرار گرفتیم که تیم بسیار استراتژیک و دونده‌ای بود، در بازی فینال هم تا ثانیه‌هایی مانده به پایان بازی از این تیم جلو بودیم اما گل را دریافت کردیم و بازی به پنالتی کشیده شد، پنالتی‌ها هم که بحث شانس است و در این بازی شانس با ما یار نبود. • اما گیتی‌پسند با این بازیکنان باید قهرمان می‌شد. کلاً انتظار از فوتسال ایران بالاست و گیتی‌پسند هم که عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را یدک می‌کشد. اما در این مسابقات نتوانستیم آنطور که باید و شاید از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم. به مردم اصفهان قول می‌دهم که با بازیکنان جدیدی که گرفته‌ایم، نتایج بهتری را کسب کنیم و در آینده قهرمانی آسیا را راحت‌تر به دست آوریم. بازی‌های آسیایی خیلی سخت شده است ولی ما باید بهتر از گذشته کار کنیم تا باز هم این عنوان را به دست آوریم. • کار کردن با رضا لک را چطور می‌بینید؟ لک انسان شریف و سرمربی بزرگی است و من هم با او راحت هستم. سابقه‌ی کار کردن با لک را دارم و امیدوارم بتواند افتخارات گیتی‌پسند را تکرار کند. • بعد از چند سال، دوباره به شهر اصفهان و فوتسال این شهر برگشتید. خیلی خوشحال هستم که دوباره به اصفهان برگشتم و امیدوارم بتوانم افتخارات خوبی که با فولادماهان به دست آورده بودم را با گیتی‌پسند هم جبران کنم؛ خاطرات خیلی خوبی از اصفهان دارم و مردم این شهر هم همیشه و همه‌جا به من لطف داشته‌اند. قبلاً با آقای طاهری کار کرده بودم و اکنون هم با جنتی آشنا شده‌ام و ایشان نیز انسان با اخلاقی است. خوشحالم که فرصت کار کردن با این افراد را به دست آورده‌ام و می‌خواهم با تلاش خودم، شادی و افتخارات داخلی و آسیایی را باز هم به فوتسال اصفهان بازگراندم.