طرفداری- این مهاجم آرژانتینی و 21 ساله در گفتگو با کانال پلاس گفت:

"شانسی برای بازی کردن در تیم ملی ایتالیا وجود داشت. کنته با من صحبت کرد، امّا من به او گفتم که احساس می کنم یک آرژانتینی هستم."

دیبالا در خصوص جدایی اش از تیم پالرمو گفت:

"اگر زامپارینی (مالک باشگاه پالرمو) می گوید که من باید این تیم را ترک کنم، من از بازی های باقیمانده در پالرمو لذت خواهم برد و می خواهم بهترین نمایشم را برای این تیم ارائه دهم. بارسلونا، رئال مادرید؟ وقتی که کودک بودم همیشه بارسلونا را ترجیح می دادم، چراکه آن جا آرژانتینی های زیادی حضور داشته اند و لیونل مسی هم که به عنوان نماد آرژانتین در این تیم حضور داشته است."

چلسی و یوونتوس دو رقیب جدی برای به خدمت گرفتن دیبالا از تیم پالرمو هستند.