طرفداری - محمد ایران پوریان پس از شکست تیمش برابر نسف قارشی گفت: بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و موقعیت های زیادی را داشتیم که می توانستیم بهتر کار کنیم ولی متاسفانه کم شانس بودیم. امروز شرایط ایده آلی داشتیم اما خوب همیشه فوتبال همین است. اگر از موققیتهای خود استفاده نکنی به این شکل توپ ها وارد دروازه شما می شود.
وی ادامه داد: در دو بازی برابر نسف تیم برتر زمین بودیم اما فکر می کنم تجربه و پختگی کافی را برای کسب پیروزی نداشتیم.
هافبک مدافع با رد عدم وجود انگیزه در بازیکنان افزود: بحث انگیزه مطرح نیست زیرا تمام جوانانی که از ابتدا به میدان رفتند بسیار بهتر از بازیکنان دیگر بازی کردند اما باز هم می گویم ما در ضربات آخر کم دقت بودیم و شانس یار ما نبود.
ایران پوریان در پایان درباره حضور چند بازیکن اصلی تراکتور بر روی نیمکت گفت: این موضوع نظر کادرفنی و مسئولین تیم بود اما بازیکنان جانشین نیز همه تلاش خود را کردند. در نیمه اول سه توپ به تیرک زدیم که نشان می دهد کیفیت خوبی داشتیم. در تراکتور همه بازیکنان در یک سطح هستند.



