
چرا؟
۳۶۸ بازدیدشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
چرا وقتی باید قاطع برخورد کنیم انقد شلیم که هرکسی جرات توهین به بزرگترین اسطوره هامونو به خودش میده؟
چون اونطوری که لیاقتشون بوده باهاشون برخورد نشده


