
پپ دیشب شانس اورد که نویر تو دروازه بود وگرنه همون نیمه اول کار تمام میشد.
۲۵۴ بازدیدپنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - 0۸:۳۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
پپ ... هنوز نمیفهمه مالکیت توپ بدون خلق موقعیت بدرد نمیخوره واقعا متاسفم براش


