
تبریک به یونایتدی ها
۲۹۳ بازدیدپنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خوب به سلامتی اولین خریدمون انجام شد.
خوشم میاد اولش لیورپول و پی اس جی خودشون را کشتن ولی وودی توی یه حرکت هوشمندانه بازیکن را خرید.
منتظر شاهکار های بعدی وودی هستیم.


