خوب به سلامتی اولین خریدمون انجام شد. خوشم میاد اولش لیورپول و پی اس جی خودشون را کشتن ولی وودی توی یه حرکت هوشمندانه بازیکن را خرید. منتظر شاهکار های بعدی وودی هستیم.