طرفداری- در جریان حضور اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مشهد و در حین صرف نهار، رئیس و دبیر فدراسیون به شوخی با هم پرداختند.
کفاشیان و اسدی که گفته میشد رابطه خوبی با همدیگر ندارند در زمان صرف نهار در کنار یکدیگر نشسته و جالب اینکه به شوخی و خنده با هم مشغول شدند.
به نقل از فارس، جالب اینکه در زمان صرف نهار و زمانی که غذای مدعوین بر سر میزهای آنها برده شد، به خاطر اینکه برخی از انواع غذاها به سیخ بود، کفاشیان و اسدی در هنگام برداشتن این نوع از غذا به شوخی با یکدیگر پرداختند.
*نکته دیگر اینکه مهدی تاج در هنگام صرف نهار دورتر از سایرین قرار داشت.
*کامرانیفر نیز به صورت خصوصی چند دقیقهای را با تاج به صحبت پرداخت.
*بازار عکس یادگاری پس از پایان مراسم ظهر امروز داغ بود.



