طرفداری- خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال تهران گفت: "خدا را شاکریم که سه امتیاز را کسب کردیم و امیدواریم در دیدار بعدی در برابر نفت قهرمانی را به هوادارانمان هدیه دهیم." وی در ادامه افزود: "ما هواداران فوق العاده پرشوری داریم و انشالله در بازی بعد برابر نفت تهران، این هواداران به کمک ما خواهند آمد."

شفیعی: در تبریز با هوادارانمان جشن قهرمانی خواهیم گرفت
۲۹۶ بازدیدیکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰


