به گزارش خبرنگار طرفداری، امیر قلعه نویی اعتقاد دارد در نیمه اول شاگردانش بازی خوبی را ارائه داده اند، اما به علت شکست از هواداران عذرخواهی می کند. قهرمان سه چهار دوره لیگ ایران در خصوص دیدار استقلال در برابر تراکتور سازی گفت:
ما به باید به تراکتور سازی به خاطر بردی که به دست آوردند تبریک می گویم؛ بازی خوبی بود. مخصوصاً در نیمه اول حاکم بازی بودیم و بر خلاف روند بازی گل خوردیم. گل های دوم و سوم توپ های بسیار ساده ای بودند که تبدیل به گل شدند. گل سوم باعث شد کمر تیم ما شکسته شود. از تماشاچیان عذرخواهی می کنم. آن ها در مورد شعارها حق دارند. تمام این باخت گردن من است و بازیکنانم مقصر نیستند. واقعاً فکر نمی کردیم این اتفاق رخ دهد، اما شکست بدی خوردیم.
امیر قلعه نویی در این دیدار، در دقیقه 30 مهاجم جوان تیم خود بهنام برزای را تعویض کرد و به جای او، خسرو حیدری را روانه میدان کرد. سرمربی آبی پوشان در این باره نیز افزود:
ما دو جوان خوب را داشتیم، اما از ترس اینکه بهنام برزای اخراج شود، او را تعویض کردم. آقای زرگر اشتباه کرد و من از ترس اینکه برزای اخراج شود او را اخراج کردم. اما در مجموع بازی خوبی بود و بازی در اختیار ما بود. بدشانس بودیم که توپ های ما به تیرک دروازه برخورد کرد.
خبرنگار طرفداری نیز در کنفرانس مطبوعاتی از قلعه نویی در مورد غروری که در چهره تونی الیویرا دیده می شد، پرسید که قلعه نویی به این سوال، پاسخ داد:
به غرور آقای تونی کاری ندارم. طبیعی است که او خوشحال است. اگر ما هم بودیم خوشحال می شدیم. متاسفانه هر توپی برای آن ها گل شد و توپ های ما گل نشد. فکر می کنم در نیمه اول ما خیلی خوب بازی کردیم و جوانان ما نیز خوب بازی کردند. در این بازی اما تعویض های ما بودند که باعث شدند چندان موفق نشدیم.
در بخش پایانی نیز قعله نویی در رابطه با اهمیت دربی برای استقلال و مشکلات این تیم، اظهار داشت:
دربی برای هواداران حساسیت دارد. بازیکنان ما در دربی تمام توان خود را خواهند گذاشت. در هر صورت در ابتدای فصل قرار بود تیم ما به گونه ای دیگر بسته شود، می خواستیم مسعود حسن زاده و کاوه رضایی را در ابتدای فصل و نیم فصل جذب کنیم، اما متاسفانه موفق نشدیم. در مورد آینده هم نمی دانم، شاید در استقلال نباشم، در هر صورت باید شرایط را بررسی کنیم و به نتیجه ای واحد برسیم.



