طرفداری- محمد ایرانپوریان پس از پیروزی 4 بر یک تیمش برابر استقلال در تونل ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: "یکی از بهترین روزهای تراکتورسازی بود و توانستیم یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم. در بازی امروز همه کار کردیم؛ شوت زدیم، ضربه سر زدیم، پاسکاری کردیم و خوشبختانه هر سه امتیاز را بدست آوردیم."
وی ادامه داد: "مستحق پیروزی بودیم و به هدف خود رسیدیم. خدا را شکر میکنم که شرمنده مردم و هوادارانمان نشدیم. امیدوارم این روند تا بازی آخر هم ادامه داشته باشد و بتوانیم قهرمان شویم."



