
دو ساله داریم ضد حمله میخوریم
۵۰۶ بازدیدیکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
دو ساله داریم ضد حمله میخوریم
ولی کو راه حل؟؟؟
مشکلات کم که نشدن هیچ بیشتر هم شدن
***
90 دقیقه بازی جلو بارسا بدون حتی یک حمله
180 دقیقه بازی جلو ریال بدون حمله


