دو ساله داریم ضد حمله میخوریم ولی کو راه حل؟؟؟ مشکلات کم که نشدن هیچ بیشتر هم شدن *** 90 دقیقه بازی جلو بارسا بدون حتی یک حمله 180 دقیقه بازی جلو ریال بدون حمله