بچه ها بد نیست یه تشکریم بکنیم از مربیمون {آقای فن خال} بله آقای فن خال چون شاید هنوز انقد به هم نزدیک نشدیم که از لفظ دیگه ای استفاده کنیم. ولی شاید دقیقا این چیزی بود که بهش نیاز داشتیم یه غریبه! کسی که دور از هیجانات ما باشه کسی که به قول خودش برای آشنا شدن با جو تیم و کشور نیاز به مشاوره آشپز تیم داشته باشه.کسی که یکم منطقی تر به اوضاع نگاه کنه و کمتر احساسات رو توکارش دخالت بده. میدونم شایدخیلیامون توقع بیشتری داشتیم حتی با وجود مصدومیتای زیاد ولی باید قبول کرد تیم تو دوران گذاره ونیاز به یه معمار داره معماری که شاید مثل سر الکس عطش قهرمانی نداشته باشه ولی استاد پایه گذاری یه نسل موفق توهر تیمی بوده که سابقه کار دارشته.امیدوارم تیمیو بسازی که وقتی تحویل اهلش دادی(به نظرم گیگز بهترین انتخابه) آماده کسب افتخارات زیاد باشه.زیاد طولانیش نمیکنم امیدوارم جام 21 رو به زودی زود تودستات ببینم. مرسی (آقای)مربی