
کاشکی مثله نیمه اول بازی میکردیم اعصابمو این نحوه بازی خورد کرد
۳۳۱ بازدیدسهشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
خداییش تنها دلخوشیم از این بازی بارسا بارسا بارسا گفتن تماشاگرا بود شما رو نمیدونم خوشحالین یا نه ولی تعویضایه انریکه همش تدافعی بودن که اصلا این نوع بازیو نمیتونم برا بارسا تصور کنم سر تعویض متئو با راکیتیچ نزدیک بود از ناراحتی خودمو بزنم
این بازی از شیرینیه فینال برام کم کرد ولی اینشاالله برا 3 گانه میریم بدون تعویض تدافعی


