با سلام اول از هرچیز اگه یوو به فینال هم نمی رفت هیچگاه محبت و غیرت و تعصب بچه های ایتالیایی سایت منجمله اینتری ها و میلانی ها و رمی ها و... رو فراموش نمی کنم دوم تبریک میگم به همه هوادارای ایتالیایی که واقعا نشون دادن تعصب از هرچیزی تو فوتبال بالاتره سوم اینکه بار دیگر زیبای فوتبال امشب نمایان شد نبرد حق بر باطل خداییی یونتوس یک بیستم رئال هزینه نکرد اما بازم خدای نشون دادی جای حق نشستی در اخر از همه طرفداری تیمای دیگه هم که از یوو حمایت کردن تشکر و تبریک