کنته در خصوص بازی گفت:
” اینتر نشان داد که توانایی رقابت با ما برای رسیدن به اسکودتو را دارد، اما ما هم بازی بسیار خوبی را دادیم.”
با این که نبردید کم سر و صدا هستید چرا؟
” چراکه بازی بسیار سختی در زمین بسیار مشکلی انجام دادیم. اینتر نشان داد که همه چیز را برای رقابت کردن دارد، آنها با مصدومیتهای کم و عدم داشتن دغدغه لیگ قهرمانان هفته ای یک بازی انجام میدهند. ما باید فردا دوباره تمرین کنیم و سهشنبه هم در دانمارک باشیم، ما هفت بازی در یک ماه پیش رو خواهیم داشت، این قدرت و انگیزه ماست.”
از ایکاردی تاکنون چیزی شنیده بودید؟
” او با گلزنی نشان داد که بازیکن بسیار خوبی است، به او تبریک میگویم، باید سری بعد نسبت به او با دقت بیشتری ظاهر شویم.”
در خصوص تعویض لخشتاینر؟
” برای احتیاط، استفن یک کارت زرد داشت و به نظرم در این بازی فیزیکی احتمال اخراج شدنش وجود داشت”
علاقه خاصی به فابیو داری؟
” فابیو بسیار خوب است، او از زمانی که من به این تیم آمده ام، از نظر شرایط فیزیکی وتکنیکی در بهترین شرایط قرار داشته است، در تمرینات خوب ظاهر میشود و هر مربی شیوه بازی او را دوست دارد.”
یورنته؟
” یورنته جزوی از ۵ مهاجم تیم ماست، او بسیار خوب تمرین میکند، اما وقتی یک بازیکن کمتر بازی میکند، ریتم، شیوه و ذهنیت بازی را از دست میدهد، بازگشت به این شرایط طبیعتاً به زمان نیاز دارد، زمانی از او استفاده میکنم که بازی زیبایی به نمایش بگذارد.”



