طرفداری- به گزارش خبرنگار طرفداری در تبریز، اتوبوس تیم نفت که دقایقی زودتر ازتراکتور وارد وزشگاه شده بود و بازیکنان این تیم پس از پیاده شدن در زمین چمن حاضر شده و در حالی که از جو ورزشگاه بسیار شگفت زده بودند مشغول گرفتن عکس های سلفی شدند.
بازیکنان تیم تراکتورسازی نیز دقایقی پس از نفتی ها وارد ورزشگاه شدند و با حضور در زمین ورزشگاه به شدت مورد تشویق هوادران قرار گرفتند.
بازیکنان دو تیم راهی رختکن شدند تا پس از تعویض لباس برای گرم کردن وارد زمین شوند.



