ابتدا گل مائورو ایکاردی، اینتر را پیش انداخت ولی برتری نراتزوری زیاد دوام نداشت و کمتر از دو دقیقه بعد، ویدال بازی را به تساوی کشاند.

ماتزاری در مورد بازی به اسکای اسپورت گفت: "ما به خصوص در نیمه اول، با تیم حریف همتراز بودیم.پس از استراحت بین دو نیمه، ما برای پیروزی فشار آوردیم و مدت کوتاهی نیز به این هدف نزدیک شدیم. من مشتاق بودم که چنین اینتری را ببینم. ما در برابر جنوا و کاتانیا خوب بودیم اما با تمام احترامی که برای آن تیم ها فائل هستم، آنها قابل قیاس با یوونتوس نیستند و من می خواستم ببینم که تیمم چگونه در برابر یوونتوس عمل می کند."

"شما می توانستید ببینید که ما در نیمه اول کمی عصبی و هیجان زده بودیم اما سپس بازیکنانم با عملکردشان به من پاسخ مهمی را دادند و من احساس غرور و افتخار می کنم که بازیکنانم اینچنین در ابتدای فصل بازی می کنند."

ماتزاری افزود: "من به موراتی گفته بودم که کافی است تا دو بازی، تیم نتیجه نگیرد تا هر کس بگوید که تیم نیاز به تقویت دارد. بحث در مورد هر چیزی زود است. ما باید رشد کنیم اما تا کنون ما شروع خوبی را داشتیم و فراتر از سطح انتظارات عمل کردیم."

ماتزاری در مورد گل یوونتوس که حدودا 80 ثانیه پس از گل اینتر به ثمر رسید نیز گفت: "ما نیاز داریم تا در این مورد بحث و گفتگو کنیم زیرا پس گل ما متقاعد شدیم که می توانیم بازی را پیروز شویم اما حتی چند دقیقه پس از خوردن گل تساوی، خطر شکست نیز ما را تهدید می کرد، بنابراین ما باید فشار بیشتری را به حریفان وارد کنیم."

ماتزاری در مورد داوری نیز گفت: "به نظر می رسید که در آن حادثه، ویدال توپ را با دست لمس کرد، لیختشتاینر نیز باید کارت زرد دوم را می گرفت. در هر صورت من تصمیم گرفته ام تا در مورد داوری صحبت نکنم."