به تراکتور گفتند قهرمان شدید تا ......
۷۴۰ بازدیدجمعه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به تراکتور گفتند قهرمان شدید تا کسانی که با نیت خاص به استادیوم آمده بودند آسیبی به تیم میهمان , تیم داوری و نمایندگان فدراسیون نزنند!
آیا مردم تبریز چنین شخصیتی دارند؟
حالا دیدید کسانی که هار هار کنان و با نیت بر افراشتن پرچم کشورهای نوظهور همسایه به استادیوم میروند چگونه باعث لطمه خوردن مردم تبریز شدند؟
این جماعت آلتایی که خود را آماده کرده بودند تا جشن قهرمانی تراکتور سازی را تبدیل به جنبش تجزیه طلبی بکنند , با خوردن گل مساوی (و بر باد رفتن آرزوهایشان) چنان وحشی گری از خود نشان دادند که مسئولین برگزاری مسابقه با وحشت از حوادثی که به چشم میدیدند , در نخستین دقایق وقتهای تلف شده به کادر فنی تراکتورسازی گفتند که «سپاهان مساوی کرده و تراکتور قهرمان شده است» تا اینچنین پس از سوت پایان بازی , بازیکنان و کادر فنی تراکتور سازی به شادی پرداخته و تماشاگران را (که بی شک از نتایج واقعی مطلع بودند و دست به آشوب زده بودند) لحظاتی سرگرم کنند تا در این میان تیم نفت , تیم داوری و مسئولین برگزاری موفق به خروج از زمین بازی شوند!
آیا این فرهنگ مردم تبریز است که از ترس وحشی گری هواداران تراکتورسازی چنین دروغی به کادر فنی گفته شود؟
دوستان عزیز , تا زمانی که عده ای از بی سواد ترین و پست ترین اقشار جامعه تبریز سکوهای استادیوم سهند را جایگاهی برای لجن پراکنی و فحاشی به دیگر اقوام ایران میکنند و فوتبال را ابزاری برای دفاع از هویت جعلیشان میکنند , تیم تراکتور سازی از حواشی به دور نخواهد ماند.
شما اگر حرفی برای دفاع از هویت «ترک» دارید , در محافل علمی و اجتماعی تبریز مطرح کنید , نه در سکوهای استادیوم. دوستان آلتایی , استادیوم به هیچ وجه جایگاه مناسبی برای بحث هویتی نیست!
تا زمانی که خود ترک پندارها نبض استادیوم سهند را در دست دارند و هواداران واقعی تراکتور سازی تیم را رها کرده اند , همین آش است و همین کاسه...
البته الحق که 90% از هوادران فهیم تراکتور سازی امروز شخصیت یک هوادار واقعی تبریزی را نشان دادند , ولی سوال اینجاست که چرا ما اجازه میدهیم که آن 10% هوادار نما (که بی شک همه پانترکهای تجزیه طلب تبریز هم هستند) نبض استادیوم را به دست بگیرند؟


